The night city.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The night city.

En verden som er som den skal være..
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Rose
Snestorm, med en masse fjolser eller? Vote_lcapSnestorm, med en masse fjolser eller? Voting_barSnestorm, med en masse fjolser eller? Vote_rcap 
Bridgit
Snestorm, med en masse fjolser eller? Vote_lcapSnestorm, med en masse fjolser eller? Voting_barSnestorm, med en masse fjolser eller? Vote_rcap 
Sebastian Michealis
Snestorm, med en masse fjolser eller? Vote_lcapSnestorm, med en masse fjolser eller? Voting_barSnestorm, med en masse fjolser eller? Vote_rcap 
Noreen
Snestorm, med en masse fjolser eller? Vote_lcapSnestorm, med en masse fjolser eller? Voting_barSnestorm, med en masse fjolser eller? Vote_rcap 
Silver
Snestorm, med en masse fjolser eller? Vote_lcapSnestorm, med en masse fjolser eller? Voting_barSnestorm, med en masse fjolser eller? Vote_rcap 
Katherine_
Snestorm, med en masse fjolser eller? Vote_lcapSnestorm, med en masse fjolser eller? Voting_barSnestorm, med en masse fjolser eller? Vote_rcap 
kachmir
Snestorm, med en masse fjolser eller? Vote_lcapSnestorm, med en masse fjolser eller? Voting_barSnestorm, med en masse fjolser eller? Vote_rcap 
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Seneste emner
» Søger emne
Snestorm, med en masse fjolser eller? Icon_minitimeTirs Maj 03, 2011 1:35 am af kachmir

» Jeg søger... Ja hvis i vil vide det så kig ^^
Snestorm, med en masse fjolser eller? Icon_minitimeTors Feb 10, 2011 5:40 am af Sebastian Michealis

» Dæmon? hvordan bliver jeg det?
Snestorm, med en masse fjolser eller? Icon_minitimeTors Feb 10, 2011 5:34 am af Sebastian Michealis

» Øh.. *rækker hånden op*
Snestorm, med en masse fjolser eller? Icon_minitimeFre Jan 28, 2011 7:30 am af Katherine_

» Søger, søger og søger?
Snestorm, med en masse fjolser eller? Icon_minitimeTirs Dec 28, 2010 1:54 am af Silver

» En side jeg stødte på..
Snestorm, med en masse fjolser eller? Icon_minitimeMan Dec 27, 2010 5:31 am af Rose

» Kemilokalet ~ Rose
Snestorm, med en masse fjolser eller? Icon_minitimeTors Dec 23, 2010 6:42 am af Rose

» Heysa folkz.
Snestorm, med en masse fjolser eller? Icon_minitimeTors Dec 23, 2010 6:23 am af Rose

» Snestorm, med en masse fjolser eller?
Snestorm, med en masse fjolser eller? Icon_minitimeTors Dec 23, 2010 6:02 am af Rose

Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 Profil
 FAQ
 Søg
Forum
Affiliates
free forum


 

 Snestorm, med en masse fjolser eller?

Go down 
ForfatterBesked
Rose
Admin
Admin
Rose


Kvinde Antal indlæg : 28
Erfaring : 43
Respekt. : 0
Irl fødselsdag : 17/08/94
Join date : 22/12/10
Irl alder : 29
Geografisk sted : Ukendt navne by.

Snestorm, med en masse fjolser eller? Empty
IndlægEmne: Snestorm, med en masse fjolser eller?   Snestorm, med en masse fjolser eller? Icon_minitimeTors Dec 23, 2010 6:02 am

T irl.
V på vej til at blive en vild snestorm.
S kiosken.
O få mennesker.
P Sort jeans, en rød top, og en tyk vinterjakke på, og vinterstøvler.

Rose kørte en stille hånd igennem hendes hår, inden hun forsatte ned af gaden med et smil på sine læber. Hun kiggede rundt og forsatte hen mod kiosken. Det sneede uden for man inden for var der dejligt varmt og rart at være, "hm .." Mumlede Rose og kiggede rundt på de dejlige lækkerier der var. "Åh nej ikke snestorm" hørte hun en lille pige sige, i mens hun klamrede sig til sin mor, Rose kiggede ud af butikkens vindue og ganske rigtig. Sneen havde taget til og var begyndt at blive en snestorm på vej. Stille og roligt. Det var snart den 24 december, og det sneede og alt uden for var hvidt over det hele.
Tilbage til toppen Go down
https://the-night-city.danskforum.net
 
Snestorm, med en masse fjolser eller?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The night city. :: Kiosken.-
Gå til: