The night city.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The night city.

En verden som er som den skal være..
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Rose
Kemilokalet ~ Rose Vote_lcapKemilokalet ~ Rose Voting_barKemilokalet ~ Rose Vote_rcap 
Bridgit
Kemilokalet ~ Rose Vote_lcapKemilokalet ~ Rose Voting_barKemilokalet ~ Rose Vote_rcap 
Sebastian Michealis
Kemilokalet ~ Rose Vote_lcapKemilokalet ~ Rose Voting_barKemilokalet ~ Rose Vote_rcap 
Noreen
Kemilokalet ~ Rose Vote_lcapKemilokalet ~ Rose Voting_barKemilokalet ~ Rose Vote_rcap 
Silver
Kemilokalet ~ Rose Vote_lcapKemilokalet ~ Rose Voting_barKemilokalet ~ Rose Vote_rcap 
Katherine_
Kemilokalet ~ Rose Vote_lcapKemilokalet ~ Rose Voting_barKemilokalet ~ Rose Vote_rcap 
kachmir
Kemilokalet ~ Rose Vote_lcapKemilokalet ~ Rose Voting_barKemilokalet ~ Rose Vote_rcap 
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Seneste emner
» Søger emne
Kemilokalet ~ Rose Icon_minitimeTirs Maj 03, 2011 1:35 am af kachmir

» Jeg søger... Ja hvis i vil vide det så kig ^^
Kemilokalet ~ Rose Icon_minitimeTors Feb 10, 2011 5:40 am af Sebastian Michealis

» Dæmon? hvordan bliver jeg det?
Kemilokalet ~ Rose Icon_minitimeTors Feb 10, 2011 5:34 am af Sebastian Michealis

» Øh.. *rækker hånden op*
Kemilokalet ~ Rose Icon_minitimeFre Jan 28, 2011 7:30 am af Katherine_

» Søger, søger og søger?
Kemilokalet ~ Rose Icon_minitimeTirs Dec 28, 2010 1:54 am af Silver

» En side jeg stødte på..
Kemilokalet ~ Rose Icon_minitimeMan Dec 27, 2010 5:31 am af Rose

» Kemilokalet ~ Rose
Kemilokalet ~ Rose Icon_minitimeTors Dec 23, 2010 6:42 am af Rose

» Heysa folkz.
Kemilokalet ~ Rose Icon_minitimeTors Dec 23, 2010 6:23 am af Rose

» Snestorm, med en masse fjolser eller?
Kemilokalet ~ Rose Icon_minitimeTors Dec 23, 2010 6:02 am af Rose

Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 Profil
 FAQ
 Søg
Forum
Affiliates
free forum


 

 Kemilokalet ~ Rose

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Bridgit
Nybegynder
Nybegynder
Bridgit


Kvinde Antal indlæg : 22
Erfaring : 36
Respekt. : 0
Irl fødselsdag : 02/03/96
Join date : 22/12/10
Irl alder : 28

Kemilokalet ~ Rose Empty
IndlægEmne: Kemilokalet ~ Rose   Kemilokalet ~ Rose Icon_minitimeOns Dec 22, 2010 12:55 pm

Sted: Skolens Kemilokale
Omgivelser: Alle 9. Klasserne
Tid: 13:00
Vejr: Sneen daler ihvertfald udenfor. Og lidt koldt er der indenfor

Bridgit sad stift og lyttede hvad kemilæren, Gustavo Anderson. Bridgit kunne lugte en masse blod. Hun beherskede sig. Derfor fik hun ikke hjemme undervisning. Fordi hun kunne beherske sig godt. Bridgit lagde mærke til en pige kom ind af døren *Menneske, det er 100* tænkte hun. Pigen satte sig ved siden af Bridgit. "Hvad sker der med kuldioxiden når den bliver blandet med vand" En masse mennesker skød hånden op i vejret. Gustavo pegede på Bridiet. "Farven skifter til en bleg grøn, hr" Forklarede Bridget så alle i klasse kunne høre det. Gustavo begyndte at skrive på tavlen [/b]"Godt Frk. Mendler"[/b] Bridgit smilede tilfreds.
Tilbage til toppen Go down
Rose
Admin
Admin
Rose


Kvinde Antal indlæg : 28
Erfaring : 43
Respekt. : 0
Irl fødselsdag : 17/08/94
Join date : 22/12/10
Irl alder : 29
Geografisk sted : Ukendt navne by.

Kemilokalet ~ Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Kemilokalet ~ Rose   Kemilokalet ~ Rose Icon_minitimeOns Dec 22, 2010 1:10 pm

Rose gik stille rundt på skolen, egentligt gik hun i college og slet ikke i folkeskolen. Hun sukkede lavtmælt og gik hen til kemi lokalet, hun kunne høre de havde undervisning, hun åbnede stille døren med et skævt smil og trådte inden for. Hendes blege røde hår kunne tydeligt ses, hun stilte sit ved døren og kiggede på i mens lærern underviste de mindre årige. "Undskyld mig frk men du går hvist ikke her på skolen?" Sagde lærern og vendte sit blik mod Rose, "nej hr det gør jeg ikke, jeg kiggede mig sådan set bare rundt, jeg går på college. Og tja det ville jo være spændene at se folkeskolen igen" forklarede hun lærern. "Rose Dark Vampira" Tilføjede hun, "Vampira kan man da ikke hedde" udbrød lærern og stirrede på hende. "Tja så sig det heller til mine forældrem for det er dem som har bestemt efternavnet jo" sagde hun og stirrede på læreren. Hun glattede sin kjole ud, og kiggede rundt på eleverne som så målløse på hende.
Tilbage til toppen Go down
https://the-night-city.danskforum.net
Bridgit
Nybegynder
Nybegynder
Bridgit


Kvinde Antal indlæg : 22
Erfaring : 36
Respekt. : 0
Irl fødselsdag : 02/03/96
Join date : 22/12/10
Irl alder : 28

Kemilokalet ~ Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Kemilokalet ~ Rose   Kemilokalet ~ Rose Icon_minitimeOns Dec 22, 2010 1:19 pm

Bridgit himlede med øjne. Hvorfor var det så spænde at se en collage elev gå ind i en folkeskole? Hun er jo ikke giftig. Bridgit var en af de få unge vampyrer der kom til at gå i skole da de andre ærveligvis havde problemer med at beherske sig. *Jeg er glad får jeg bare hedder Bridgit Mendler* tænkte hun. "Gør alt det følgende der står på tavlen" sagde Gustavo højlydt. Bridgit puttede det ene i det andet. Læren gik rundt. Da han nåede til Bridgit stoppede han op. Alle elever begyndte at stigere. "Rigtig flot, Frk. Mendler" sagde Gustavo. En dreng fra hendes klasse sendte hende et papir 'Dingse Mendler. Dit skal altid være sååååå perfekt! Du finder aldrig en der kan li' dig!'. Bridgit havde lyst til skære tænder af ham men unlod det og smed det i skraldespanden.
Tilbage til toppen Go down
Rose
Admin
Admin
Rose


Kvinde Antal indlæg : 28
Erfaring : 43
Respekt. : 0
Irl fødselsdag : 17/08/94
Join date : 22/12/10
Irl alder : 29
Geografisk sted : Ukendt navne by.

Kemilokalet ~ Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Kemilokalet ~ Rose   Kemilokalet ~ Rose Icon_minitimeOns Dec 22, 2010 1:23 pm

Rose kiggede stille rundt i lokalet, det kemi lokale som de havde på college var meget større og pænere. Hun havde sit skæve smil på plads i mens hun kiggede rundt, hun hørte klart og tydeligt at klokken ringede uden for gangene. Hun drejede om på hælen og åbnede døren, og gik roligt ud af den og lukkede døren. Hun stilte sig roligt op ad væggen ved siden af klasse lokale døren, så man ikke ville kunne se hendes hvis man kom ud af døren, hun bemærkede nogle blikke fra de elever som havde haft deres sidste time. "Rollinger emf" mumlede hun hen for sig selv, og kørte en hånd igennem hendes hår, hun fik nogle af drengenes opmærksomhed da hun gjorde det, de blev ved med at glo på hende. Indtil deres veninder eller kæreste trak dem med sig, med et edderspændt ansigtudtrykt.
Tilbage til toppen Go down
https://the-night-city.danskforum.net
Bridgit
Nybegynder
Nybegynder
Bridgit


Kvinde Antal indlæg : 22
Erfaring : 36
Respekt. : 0
Irl fødselsdag : 02/03/96
Join date : 22/12/10
Irl alder : 28

Kemilokalet ~ Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Kemilokalet ~ Rose   Kemilokalet ~ Rose Icon_minitimeOns Dec 22, 2010 1:34 pm

Bridgit sad alene tilbage i klassen sammen med lærene. Bridgit pakkede sine ting. Lærene snakkede. "Frk. Mendler!" Råbte Gustavo. Han gjorder tegn til at hun skulle komme op til karteret. Bridgit tog sin taske og gik op, Frk. Mendler, Det vil glæde dig at høre at pga. din fantastiske klogskab har skolerne i hele The Nigth City bestemt at du skal begynde på landets bedste Collage efter efterårsferien" Bridget blev lammet af glæde. Bridgit krammede Fru Vanenglen og Hr. Anderson. "Tusind Tak! Jeg vil savne jer!" Bridgit tog brevet med sig og gik ud. Hun gik ind i collage tøsen. "Lad vær med at stå i døren" Vrissede Bridgit og skulder skubbede hende lidt. Bridgit gik ned til sit skab og puttede sine ting i skabet.
Tilbage til toppen Go down
Rose
Admin
Admin
Rose


Kvinde Antal indlæg : 28
Erfaring : 43
Respekt. : 0
Irl fødselsdag : 17/08/94
Join date : 22/12/10
Irl alder : 29
Geografisk sted : Ukendt navne by.

Kemilokalet ~ Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Kemilokalet ~ Rose   Kemilokalet ~ Rose Icon_minitimeTors Dec 23, 2010 5:50 am

"Sådan set lille putte så stod jeg ikke foran døren, men ved siden af den, vedmindre du er blind?" Svarede Rose skeptisk, "og hørte du skal begynde på college, bare vendt at se fagene er sværre end de er her, også ved jeg hvem som ikke vil rende rundt med en lille putte!" Sagde Rose i mens hun fulgte stille og roligt efter lille putte. Egentligt var hun ligeglad med pigens navn, bare hun kun skulle nøjes med at sige lille putte til hende, hun vidste at den lille nok ville komme til at hedde det. Hun smilte et koldt og køligt smil for sig selv, i mens hun betragtede den lilles mindste bevægelse.
Tilbage til toppen Go down
https://the-night-city.danskforum.net
Bridgit
Nybegynder
Nybegynder
Bridgit


Kvinde Antal indlæg : 22
Erfaring : 36
Respekt. : 0
Irl fødselsdag : 02/03/96
Join date : 22/12/10
Irl alder : 28

Kemilokalet ~ Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Kemilokalet ~ Rose   Kemilokalet ~ Rose Icon_minitimeTors Dec 23, 2010 6:15 am

Bridgit blev vred men beherskede sig. "Hvad rager det dig? Vi kommer forhåbentligt ikke til at gå i samme klasse. Og du skal ikke kalde mig lille putte" Tortnede Bridgit. Hendes øjne skød flammer. Bridgit gik til skole kantinen. "Hej Marta" Smilede Bridgit. Marta var køkken dronningen i kantinen. Ingen lavede bedre mad end hende. Marta smilede. "Hejsa Snuske, Hvad skal du så ha`" Spurgte Marta. Bridgit kiggede rundt. "Det sædvanlige.." Smilede hun halvkvalt. Marta gav hende pladen med salat og det hele. Bridgit satte sig ved sidne af hendes veninder Margoth, Rikkie, Chloe og Sam. "Hey Bridge" Sagde i munden på hinanden. Rikkie lagde mærke til brevet der lå i Bridgits lomme. "Hey hvad er det?" Spurgte hun. Hun tog den ud af Bridgits lomme. "Du er hermed..." Læste hun højt. "Oh My Good. Skal du begynde på landets bedste college?!!" Råbte hun. Alle begyndte at stirre på Rikkie. Bridgit lod sin hånd holde hovedte.
Tilbage til toppen Go down
Rose
Admin
Admin
Rose


Kvinde Antal indlæg : 28
Erfaring : 43
Respekt. : 0
Irl fødselsdag : 17/08/94
Join date : 22/12/10
Irl alder : 29
Geografisk sted : Ukendt navne by.

Kemilokalet ~ Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Kemilokalet ~ Rose   Kemilokalet ~ Rose Icon_minitimeTors Dec 23, 2010 6:21 am

Rose grinnede for nøjet af lille put, og vendte om, for at komme ud fra skolen. Hun kunne se på skolens ur at lille put og de andre cirka kun havde en time tilbage. Hun vendtede stille og roligt ved skole muren, med et køligt smil på læben, hun var sikker på at lille putt ville have kunne høre hende grine. "Sikke en tåbe" mumelde hun, og kørte en hånd igennem i sit hår mens hendes kølige smil stadig var vel placeret på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
https://the-night-city.danskforum.net
Bridgit
Nybegynder
Nybegynder
Bridgit


Kvinde Antal indlæg : 22
Erfaring : 36
Respekt. : 0
Irl fødselsdag : 02/03/96
Join date : 22/12/10
Irl alder : 28

Kemilokalet ~ Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Kemilokalet ~ Rose   Kemilokalet ~ Rose Icon_minitimeTors Dec 23, 2010 6:36 am

Da Bridgit havde hørt alle de drillende ord huggede hun hendes brev fra Rikkie igen og triumferede ud. Snart var det tid til idræt udendørs. På folkeskolen skulle man skifte til idrætstøj før timen begyndte. Bridgit skiftede hurtigt til det. Hun løb ud til der hvor pigen stod. "Dig!" Vrissede hun. Bridgit hvæsede. Bridgits hår sad i en hestehalen. hun fjernede håret fra øjne. Bridgit knyttede sin næve.

//OOG: Der forsvandt min krea//
Tilbage til toppen Go down
Rose
Admin
Admin
Rose


Kvinde Antal indlæg : 28
Erfaring : 43
Respekt. : 0
Irl fødselsdag : 17/08/94
Join date : 22/12/10
Irl alder : 29
Geografisk sted : Ukendt navne by.

Kemilokalet ~ Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Kemilokalet ~ Rose   Kemilokalet ~ Rose Icon_minitimeTors Dec 23, 2010 6:42 am

"Yeah lille putte? Jeg forberere dig jo blot til livet på college, og en ting skal du dog lige vide de pupolære skal man holde sig fra de er virkelig ondskabfulde" sagde Rose roligt, og prøvede på at se uskyldig ud. Hun kiggede ned af pigen, og triumferende smil kom frem på hendes læbe. På college kunne man heldigvis vælge visse fag man ville have. Hun rettede sig op igen, og kiggede med et triumferende smil på hende.

//XD
Tilbage til toppen Go down
https://the-night-city.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Kemilokalet ~ Rose Empty
IndlægEmne: Sv: Kemilokalet ~ Rose   Kemilokalet ~ Rose Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kemilokalet ~ Rose
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The night city. :: Folkeskolen.-
Gå til: